Störd natt

I natt vet jag inte hur många gånger jag blev väckt av att A hade rullat över på mage och låg och ropade... tröttsamt! (för honom och mig). Varför är det så med bebisar - först kan dom inte rulla över alls och sen när dom väl kan så kan dom inte INTE rulla över?

Idag full panik igen vid lunchen, alla hungriga och A skrek. Slängde till honom en bit smörgås medan jag lagade klart och ungen fick utslag banne mig överallt i ansiktet och på händerna... precis som efter fisken då jag trodde att han blev allergisk mot fiskkladdet men nu misstänker att det var smörgåsar då också. Har faktiskt inte hört talas om smörgåsallergi förut? Nej men skämt å sido så kan det ju vara veteallergi eller rågallergi.... Deppigt värre! Känner mig riktigt off faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0