I säng kl. 04.00

Igår hade vi barnvakt på dagen. Juniors mormor var här och jag och karln passade på att ha lite egen-tid. Vi åkte till Västerås. I Västerås finns ett mycket stort köpcentrum i anslutning till Ikea - vad kan väl vara bättre? Vad mer kan man önska sig en ledig dag? Faktiskt mycket trevligt och vi kunde uppdatera Juniors garderob lite inför vintern. Själv var jag lite sugen på att köpa bebissaker också, tyvärr ganska onödigt för vi har massor med saker sedan junior. Således en massa inköp till junior och en fika för oss innan vi åkte hem igen. Blev Tacos till middag och J vaknade 02.00 och kräktes ca 5 ggr fram tills kl. 04.00. Sedan lyckades vi somna om ett tag till. J är inte magsjuk, dock misstänker vi starkt att boven i dramat det tortillabröd som han tryckte i sig i en enda tugga igår kväll. Måste ha lagt sig som en klump i lilla magen. Idag är han lika pigg som vanligt... Själv tycker jag att det är mycket spännande med lite nattliv så där en lördag - det är inte ofta längre man stupar i säng kl. 04.00. Strunt samma att det var efter två timmar med kräks och småkryp på tv, inte allt för stor skillnad mot uteliv på nattklubb ; ) Lite wild and crazy kändes det allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0