Helgen

Helgen har inte erbjudit den dvala som lett till det utvilade tillstånd denna kvinna skulle behöva. J har blivit förkyld och såldes också fått astma vilket leder till nattliga uppvaknanden då mamman måste hjälpa honom att inhalera samtidigt som hon sjunger "du käre lille snickerbo". Sovmorgon till fem på lördagen och sex på söndagen... Känns riktigt lyxigt!

Undrar om jag har ork för ett barn.
Börjar undra om jag har ork för ett barn till överhuvudtaget. Orkar absolut inte föda barnet heller. Kan det inte typ komma med storken som det gjorde förr?

Idag ska vi iaf försöka att orka kolla på en film. Alltid lika spännande att se om vi hinner se färdigt på filmen innan A) jag somnar eller B) J vaknar... : )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0