Bukfylla

Idag har mor och far varit här! Trevligt med lunch på stan - J uppförde sig som en stor kille och satt faktiskt stilla väldigt länge medan vi åt. Tyckte nog att det var lite spännande : ) Jag var så sjukt trött på kvällen bara - hade lust att gå och lägga mig kl. 18.00, innan J skulle gå och lägga sig... Fattar inte varför. Fick ju sova till halv sju imorse (!) och har ju knappt gjort nåt idag. Kunde dock inte gå och lägga mig när J somnade - hade köpt en stor påse godis som jag planerat att trycka i mig... Vilket jag nu nästan gjort... Och mår väl som jag förtjänar. Illamående efter denna bukfylla är väl det närmaste en fylla man kommer som gravid. Skål!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0