Varning utfärdas

Tjohej!

Man märker att junior mår prima nu! Är bara lite hostig på natten och får hostmedicin innan sänggåendet. Lite snorig också, men han har en helt annan ork nu mot om man jämför med förra veckan. Idag har han gått omkring hela morgonen och förmiddagen och bara fnissat, skrattat och busat med oss. Trevligt! Han har inte heller somnat för tidigt, utan orkade hålla sig vaken till lunchen och somnade gott efter att ha ätit. Nu är vi nog tillbaks på banan igen!

Jag hade dock sett att det var tänder på G i underkäken typ i förra veckan. Dessa lyser dock med sin frånvaro och nu kan jag inte se en tillstymmelse till tänder där. Konstigt. De kan väl för tusan inte tillbakabildas? Vi hoppas och håller tummarna hårt, hårt hårt för att han åtminstonde ska få två tänder i överkäken innan han börjar på förskolan i höst, annars blir det nog svårt för honom att äta shish kebab med de andra barnen (Det är sant - de serverar sådan mat ibland på förskolorna här i stan. Sinnessjukt.)

Vill också passa på att utfärda en varning för den billiga internetshoppingen. Så att ingen råkar trycka på "beställ-knappen". Av misstag alltså. Det kan ju hända. Särskilt om det helt plötsligt dyker upp ett sms där ytterligare 30 % rabatt ges på det tidigare reapriset. Och företaget har SPARAT den shoppingbag som man inte har beställt. Så att allt ligger laddat och klart och gör att man lättare kommer åt den där "beställ-knappen". Av misstag då så klart.

Nu ska jag återgå till dagens sysslor: tvätta, baka osv. Som den rikgtiga hemmafru/tant jag är!

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0