Aktiviteter

Det gäller som sagt att fylla dagarna med aktiviteter. Idag har mamman och pappan tagit med junior på ett äventyr utan dess like - miljöstationen (f.d. soptippen)! Först skulle det plockas fram och sorteras. Junior hjälpte mamman och pappan genom att bära runt alla saker och lägga dem på finurliga ställen i lägenheten. Och prova mammans klackskor som skulle slängas. Hela övningen tog några timmar och det är det viktiga.

Igår fick vi celebert besök av min svägerska vilket roade hela familjen hela dagen - en mycket bra dag med andra ord!

Nu ska vi kolla på någon TV-serie. Är helt slut av vansinnig allerig och all medicin jag tryckt i mig under dagen.

-mami-


Kommentarer
Rebecka-mamma till amelia

Vad roligt för dej, och skönt med mer dagpass när man har liten :) haha vet du att jag har ingen aning var mina skivor är efter alla flyttar, däremot brukar jag lyssna på Gmark på spotify :) linear var otroligt länge sen nu.. Underbart bra!! Ja du, våra bästa år är skrattretande. Kommer ihåg när man var typ 14 och sa att när man var stor och mammaledig skulle man minsann vara hemma varje dag och titta, eller hur.. Haha har sett ett halvt avsnitt, sen vill man spy.. Helt plötsligt hat Stefano Dimera återuppstått.. Ja men hör av dej då, vi måste i allafall ses nåt :) kram på er

2011-06-21 @ 22:42:49
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com
Y

Lika bra att lära honom om miljöfrågor från början - bra initiativ där=) Har ni fått dagisplats förresten?

2011-06-22 @ 20:39:01
mami

Y: Ja, eller hur? Han har fått plats på ett nybyggt ställe alldeles i närheten.. så nytt att det inte är byggt än.. ; ) Han får börja på ett annat under tiden i ca 5 veckor som ligger lååååååångt härifrån.. Men det blir samma grupp och samma personal som flyttar till det nya sen. Så det blir bra! Vad har hänt med din blogg förresten? Eller är det bara att du aldrig skriver längre? Länge sedan jag läste nåt! Hoppas allt är bra med toi!

2011-06-22 @ 21:15:36
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0