Recept på lycka?

Det här törs man väl inte skriva... men... I natt sov junior 8 timmar i sträck, drack sedan välling och sov ytterligare 5 timmar innan han vaknade och det var dags att gå upp! Helt otroligt. Men nu när jag har skrivit detta har jag väl dragit på oss sju års sov-otur och får väl inte sova mer än 8 minuter i sträck igen.. Men jag ber till sömngudarna om att han äntligen lärt sig att sova nattetid!

Receptet:
1) Endast en tupplur mitt på dagen, ca 1-2 timmar lång.
2) MASSOR med mat på dagen
3) Fullkornsvälling

Tillsätt alla ingredienserna och hoppas, hoppas, hoppas!

-mami-


Kommentarer
Y

Grattis! Håller tummarna för att det inte dröjer länge tills det händer igen:)

2011-03-01 @ 09:21:45
mami

Tackar... tyvärr vaknade han många fler gånger i natt. Säkert bara för att jag inte skulle upp och jobba och hade möjlighet att sova om bara junior ville sova lite.. ; ) Men vi tar nya tag igen!

2011-03-01 @ 13:16:44
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0