Smalare men tyngre?????

Kan någon förklara detta fenomen? Innan sommaren hade jag nästan gått ner till min ursprungsvikt efter graviditeten (kanske vägde något kilo mer). Men jag hade kvar lite mage och så.. och fick inte på mig mina gamla jeans. Nu efter sommaren (jag har typ ätit wienerbröd varje dag) hade jag inte förväntat mig att gå ner något i vikt, men jag får faktiskt på mig de flesta av mina gamla jeans! Och som karln sa: "magen har blivit MYCKET mindre". Känner mig riktigt smal. Så långt helt okej. Men. Jag ställde mig på vågen här hemma. Och har GÅTT UPP ca 6 kilo!!! Från i början av sommaren. Okej, alla wienerbröd, klart man kan gå upp i vikt. Men hur kan jga då vara så mycket smalare? Vart sitter alla kilon? Okej, hellre smal och tung, jag skiter ju i vad jag väger så länge kläderna sitter bra, men HUR kommer det sig??? *nyfiken*

Trodde att vågen var trasig, men ställde junior på den för en stund sedan och den verkar fungera... ; P

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0