Juniors lilla flytt : )

Nu ÄR junior en stor lite kille typ. Han har idag flyttat ut till sitt eget rum! Han ska nu sova sin första natt där. Spännande! Det blir ju i och för sig inte så stor skillnad för honom, det är ju samma säng och så. Om han vaknar i natt (jag skrev OM, inte NÄR! Det känns SÅ BRA!!) så går vi ju så klart in till honom så att han vet att vi är där. Han somnade nu själv i sin säng med ett leende på läpparna... det är så det ska vara: mysigt att sova!

Idag har annars varit en trälig dag! Inget att göra förutom tråååååkiga saker: tvätta (för sjuttioelvte gången på en vecka typ), handla, laga mat, städa, blä. Och junior var trött nu på kvällen så han gnällde värre än värst. Det är tärande, allt gnäll. Så fort man roar honom blir han tyst, kollar och skrattar. Men när man slutat att greja med honom för EN sekund så sätter han igång igen... Han vet vem det är som bestämmer! ; P

Tvättmaskinen som vi beställde för en månad sedan har fortfarande inte dykt upp. Så jag ringde till farbror Media Markt och frågade om de glömt oss.. Men det hade de inte! Maskinen är beställd men inte levererad. Så det är bara att vänta lite till med andra ord.

Nu är jag trött, ska gå och lägga mig och läsa om en liten stund. God natt!

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0