En bra natt, en bra dag!

Vi har haft en sån där superduper-natt (eller jag har i alla fall..) Junior vaknade tydligen till ett par korta svängar innan sambon gått och lagt sig (jag sov som en gris) och sedan sov han till 06.30! Man känner sig alltid som en ny människa när man fått en hel natts sömn. = )

Dagen har rullat på! Varit och handlat, städat, tvättat. Junior roar sig själv en aning bättre nu när han kan varva mellan att ligga på rygg, mage och sitta upp och leka. Skönt!

Imorgon fyller bror år och familjen kommer hit (för att inte rubba på juniors rutiner - så snällt!!!) så att vi kan fira honom. Det ska bli jättekul att träffa alla!

Nu ska jag faktiskt göra mig klar för att sussa så sött! Är verkligen jättetrött!

Men först en kopp thé...

-mami-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0