Jultider?

Idag har väninnan och hennes son varit här på lunch. Efter det tog vi en sväng på stan. Jag lämnade junior hemma eftersom att hans farmor och farfar tog en sväng förbi. Lyxigt att strosa på stan IGEN utan bebis! Skönt att gå på fik med endast en bebis att gemensamt skoja med. Känns oerhört lättsamt faktiskt att kunna fokusera på en liten istället för två... Fick lite inköp gjorda också. Man börjar se i butikerna att det snart är jul. Jag har inte riktigt fattat det ännu. Jag som brukar älska julen - att pynta, fixa, baka, känner nu att jag inte har någon som helst ork till det i år. Tyvärr. Orken har räckt till så mycket annat att den nu tyvärr är slut. Men det är okej. Tänker ändå inte fira jul här hemma så julmat och annat överlämnas med varm hand åt min mor och far. Tack!

Vad ska då junior få i julklapp? Hade tänkt att köpa ett litet piano till honom, men provspelade på det igår och hörde en så in i vassen falsk ton att det skar ända in i märgen på mig. Finns inte en chans att min son (som givetvis är född med absolut gehör) ; P får ta en endaste ton på ett sådant piano! Så här följer några andra förslag:


Plocklåda 129 kr, Åhléns


Lära-gå-vagn 225 kr, Åhléns

-mami-





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0