Den perfekta värden?

Imorgon ska jag och junior vara värdinna och värd för de andra mammorna och bebisarna i föräldragruppen! Därför har dagen ägnats åt att städa. Låtsas att vi inte alls bor i ett kaos av smutstvätt och kräksfläckat golv. Låtsas att vi minsann ALLTID har så fint och fräscht här hemma... precis som alla andra gör när man kommer på besök. För det gör de va? = ) Det är faktiskt bra att ta hem folk lite då och då så att man verkligen måste ta sig i kragen och städa lite ordentligt. Känns så trevligt och fint efteråt. Två sorters kakor har jag också bakat. Och imorgon ska jag slänga ihop en plåt enkla wienerbröd. Härligt!

För övrigt inget nytt som händer här inte. Allt lunkar på i sin lilla lugna takt. Jo! Vi har klippt av juniors lugg! Nu har han lite jämnlångt fjun över hela huvudet. Så söt så att det inte är klokt. Jag kollade också efter hans tänder idag, stoppade in pekfingret i hans mun och kände. Han började asgarva och tuggade sedan på fingret (inga tänder än).

Jag tror bestämt att han har humor vår lille grabb. Han garvar åt allt möjligt som han tycker är knasigt. Väldigt sött! Men det är klart att jag tycker att han är söt. Jag är ju hans mamma.

-mami-


Kommentarer
H

Jag tycker också att han är supersöt, och jag är inte hans mamma. :) lycka till med värdandet!

2010-11-16 @ 22:15:19
URL: http://mangoraja.blogg.se/
mami

Tack o tack!

2010-11-16 @ 22:18:37
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0