Unga mödrar

Har precis glott på unga mödrar.. vet inte varför jag tycker att det är så trevligt att kolla på... kanske för att et alltid finns någon som är värre än en själv? ; )

Citat ur tidigare program:
"Vi äter inte grönsaker hemma, jag menar han får ju grönsaker på dagis så då behöver vi inte äta det här".

Asbra.

Tagit en dusch medan junior suttit i sin babysitter. Guds gåva till föräldrarna. Jag tar nu en kopp thé (eller två) medan junior sitter och jollrar charmigt.

Lycka!

- mami -


Kommentarer
I

Unga mödrar is the shit !! :-D Man blir road och förskräckt på samma gång. Har du sett att det ska komma en svensk version??

2010-06-05 @ 18:28:48
URL: http://vintegevibe.blogg.se/
-mami-

My god! Svenska WT-morsor! Jag kommer att vara klistrad framför TV:n!!!

2010-06-05 @ 19:44:23
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0