Sjukligt snygg...men inte överglänser bruden

Nu sussar junior i sin insats till barnvagnen. Vi använder den som säng när vi reser bort, fungerar jättebra! Han är dock snart för stor för den och det är väl dags att titta på en resesäng. Vart springer tiden iväg? Det går rysligt fort tycker jag.. Snart är han så stor så... Börjar förstå varför man skaffar fler barn, man vill ha en liten till helt enkelt!

Han drömde nyss en mardröm. Vad drömmer man när man är 2 månader? Är så nyfiken... = )

Hårfärgen jag använde i lördags var btw jättebra! Smidigt när man kan färga på 10 min och sedan är det klart.

Funderar på vad jag ska äta till lunch? Måste ta tag i det nu... har inte gjort ett dyft idag och halva dagen är snart förbi.. man bara ammar, busar, söver, plockar undan lite, ammar igen... det rullar på!

Ska försöka hitta en klänning till brorsans vigsel nu i sommar. Inte helt enkelt att hitta något som passar en föräldrapenning-budget, en mammakropp (fast är näääästan nere på min ursprungliga vikt nu..) samt är amningsbar! Det är många krav... sjukligt snygg ska den ju givetvis vara också! Men inte så snygg att den överglänser bruden of course... Några tips? ; )

- mami -



Kommentarer
A

Ja, ge fan i att överglänsa bruden! ;-p

2010-06-01 @ 07:38:28
URL: http://ringtail.wordpress.com/
-mami-

Promise! Ska behärska mig! Kan inte överglänsa dig i den fina klänningen i vilket fall som helst! = )

2010-06-01 @ 09:48:32
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0