Mors dag no 1

Igår var jag och min mamma hos mormor för att fira mors dag. Givetvis var junior med. Vi överraskade henne med att bara dyka upp, hon blev mycket förvånad eftersom att ingen av oss bor i samma stad. En helt klart lyckad dag!

Junior firade mig INTE på min första mors dag.. dåligt tycker jag ; ) Han får helt enkelt ta igen det när han blir äldre. Han firade också igår, hela 2 månader! Min karl har dock inte helt köpt konceptet med att han skall fira mig när det är mors dag.. jag menar, jag har ju ändå fött hans barn.. det borde väl vara värt att fira? Får drilla honom lite i frågan ; P

Kunde igår på mormors soffa sova för första gången på dagen, det var otroligt skönt! Vet inte varför det är så svårt att sova på dagen, jag är ju så trött men kan inte koppla av helt enkelt. Nu är jag och junior kvar hos mor och far, karln kommer senare och hämtar oss och så åker vi hemåt. En lugn och skön dag förhoppningsvis.

- mami -


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0