Vedervärdig tåbira

Har precis kommit hem från en promenad, jag och junior. Vi ska iväg på föräldraträff på BVC kl. 16.00... får vi se om vi kan lära oss något där!

Är så glad idag för den nya Hanson-skivan kom med posten idag! Just det, den som junior köpt till mig i mors dags-present... vilken bra present! HUR kunde han veta att jag ville ha den? ; ) Satte igång musiken och hade junior i mitt knä och gungade honom i takt med musiken. Åh vad glad han var! Han bara sken upp med hela ansiktet! Han tyckte också att skivan var mycket bra... det hade absolut inget att göra med att jag själv log med hela ansiktet mot honom och gungade honom roligt i knäet. Nej.

Han leker mycket roliga lekar nu för övrigt. Tittut är en ny favorit, eller peekaboo som jag vill säga! Han har också hittat sina fötter som han grabbar tag i varje gång han ligger på skötbordet så att det är omöjligt at byta blöja på honom... Han kan ännu inte stoppa in tårna i munnen - tack och lov - för han har vedervärdig tåbira!! Tyvärr har han ärvt denna negativa egenskap av mig.. eksem och fotsvett. Jajemen. Får säkert mina tänder också.



Nya Hanson-skivan!

-mami-


Kommentarer
Y

Självklart älskar junior Hanson (jag menar, vem gör inte det?)! Detta är ett tydligt tecken på att han kommer att bli oerhört musikalisk. Grattis! Nästa gång jag kommer över är det givet vad vi lyssnar på!

kraam!

2010-06-14 @ 20:06:51
mami

Japp, givet!

2010-06-14 @ 20:32:25
URL: http://mamiforlife.blogg.se/
Shopping-Gurun

Tåbira smakar nog salt och lite gott... Han får kommer nog att gilla lakrits! Eller starka ostar, (ha, ha, ha!)...

Det är väl bra att han börjar roa sig lite själv, eller?

2010-06-14 @ 22:17:01
URL: http://http://mamiforlife.blogg.se/
mami

Mycket positivt att han roar sig själv! Men tyvärr är det bara på skötbordet han hittat fötterna än... Ställer mig dock skeptisk till att tåbiran skulle smaka gott... möjligt att man kan jämföra den med de starka ostarna ; P

2010-06-15 @ 09:09:06
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0