Sämsta mamman?

Tjohoooooo!!!!

I natt har jag för första gången på 2 månader sovit (håll i er nu) 4 timmar!!! Junior åt inte på 6 timmar och han sov själv i 5,5 timmar!!!



När jag vaknade efter denna enorma mängd sömn så trodde jag faktiskt att jag hade sovit hela natten! Jag kände mig så utvilad... Det är konstigt vad man anpassar sig snabbt till rådande omständigheter.. men sedan vaknade han relativt ofta under resten av natten. Men det gjorde ingenting, var så glad så!

Såg på TV (medan jag ammade) att man var en dålig mamma om man tittade på TV när man ammade.. och inser att jag måste då vara den sämsta mamman i hela världen eftersom att jag ALLTID kollar på TV när jag ammar. Det är ju astråkigt annars. Men men, kan inte ligga på topp jämt : )



Nu måste jag kila, junior skriker efter uppmärksamhet i sin lilla babysitter!





-mami-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0