Projekt "pump"

Nu är jag och junior hos mor och far! Skönt att komma från vår bastuvarma lägenhet! Vi sitter ju annars där och trycker med alla persienner nerdragna som värsta paranoida knarkarna och väntar ut hettan - man kan ju bli deprimerad för mindre! Här på landet är det så svalt att man måste ta på sig en tröja (!), det är så skönt!

Har nu påbörjat projektet att pumpa ur mjölk så att någon (läs: typ min mamma) kan ta junior på morgonen när han vaknar och mata honom i alla fall vid ett tillfälle så att jag får chansen att sova ut lite! Svårt att pumpa bara, det funkar tyvärr inget vidare : ( Men nåt ska väl "krångla" för mig också.. jag som inte haft/har några problem med amningen. Men som man säger, många bäckar små... stämmer bra i detta läge!

Annars? Ska köpa en resesäng till junior idag, om jag hittar någon bra. Han är för tung för att sova i vagnsinsatsen, madrassen är så tunn. Kul kul... För övrigt bara skönt att ta det lugnt idag!

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0