Nya favoritprogrammet!

När man är uppe tidigt och är låst stillasittande medan man ammar är det naturligt att man tittar på en del TV-program man inte skulle ha sett annars. Är glad att jag gjort detta för jag har upptäckt ett nytt favoritprogram! Det går på TV4plus på morgonen klockan 08.00 (tror att det är repriser på program som går någon annan gång på dagen innan) och heter Colin and Justin's Home Heist och går ut på att två skottar stylar om kanadensares hem. Programmet är klockrent och får Simon och Thomas att framstå som två hetrokillar med taskig känsla för inredning (och jag älskar Simon och Thomas - så fatta hur bra detta program är!). Det är helt klart värt att gå upp på morgonen för att se detta och få sin dagliga dos av inredningsinspiration (vilket ord!)!



Sjukt söta är dom också!

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0