Lägenhetskoll!

Hurra!!!! Vi ska titta på en större lägenhet imorgon!!! Med HISS!!! En av mina högsta önskningar näst efter att få sova en hel natt och ha tvättmaskin! HISS!!!! 4,5 rok är det i ett lite lugnare område... Trodde väl ALDRIG att jag skulle vilja flytta från de centrala delarna av stan med SE vad man omvärderar när man fått barn (som alla sagt till en men som man vägrat att tro på...) ; P Men jag är inte den som inte kan ändra mig! Kul ska det bli! Hoppas att det blir bra.

Det blir ju så klart dyrare... och risk för dubbel hyra en månad... men jag gör vad som helst (nästan, jag skulle inte äta grått hushållspapper. Eller vitt hushållspapper. Eller pappershanddukar...) bara jag få komma till en större lägenhet med HISS! Vi får väl leva snålt. Äta bara äckliga kycklingvingar och torrt ris. Det ordnar sig. HISS!

-mami-


Kommentarer
Y

näsdukar? våtservetter? A4? Hoppas lägenheten är bra! Låter underbart med hiss när man har barnvagn...

2010-06-15 @ 17:37:28
URL: http://www.humlanstankar.blogspot.com
mami

Okej då! Det finns MASSOR av saker jag aldrig skulle äta.. Men håll med om att våtservetter låter mer frestande än pappershanddukar? ; P

2010-06-15 @ 18:29:15
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0