Lägenhetshimlen!

Okej... jag nu menar jag inte lägenhetshimlen a Carries och Big's i SATC-filmen (den första alltså)..utan mer lägenhetshimlen a barnfamilj med lite sämre ekonomiska förutsättningar än vad Carrie och Big har och mer krav på barnomsorg än stor garderob för alla (?) dyra skor man har...

Lägenheten vi tittade på är 4,5 (kvm höll jag på att skriva! Typ skokartong!!!) Nej, 4,5 rok 102 kvm ska det vara! Hiss, plats för -hålli er- diskmaskin OCH tvättmaskin!!!! Lugnt område, bara barnfamiljer och seniorer. Granne med förskola och skola. Kan inte bli bättre!! Sen att lägenheten inte är så estetiskt "flashig" och tapeterna kanske inte dem jag skulle ha valt gör inget i detta fall, man bortser från detta när man fått andra prioriteringar i livet helt enkelt.... Vi skulle få fundera tills imorgon och sedan ge besked.

Idag har jag och junior fikat med en väninna till mig på ett mycket trevligt litet fik som ligger precis runt hörnet här! Jättemysigt! Junior låg på bänken vi satt på och var social hela tiden. Passar bra att ha med små bebisar dit helt enkelt.

Nu ska vi väl glo lite mer på Unga mödrar... som alltid! ; )


Annars finns det andra sätt att roa små bebisar!

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0