Hörde larmet!

Ha! Idag var det första gången jag hörde krigslarmet sedan jag flyttade till denna stad... har bott här i snart 5,5 år! Undrar om jag hört det förut men trott att det var tåget = P Men nu vet jag att jag hör larmet och kan fly ner i källaren om det krisar. Bra.

Junior är supergnällig och är inte nöjd med nånting, han andas jättefort och grymtar som en liten gris. Misstänker att han är förkyld. Förut var han endast nöjd om jag hade en enmanna-show i köket framför honom där han satt i sin babysitter. Jag skulle framföra alla sånger jag kunde komma på. Mycket tröttsamt i slutändan. Nu har han i alla fall somnat.

... och där vaknaden han! Got to go.

-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0