Ett himla pumpande skulle det bli

Nyss hemkommen från jobbet. Kul att komma dit med junior, men gud vad snabbt man kommer från ett ställe! Kände mig nästan som en besökare på ett sätt.. man är ju med i gänget fast man inte riktigt är med i gemenskapen längre heller. Skum känsla! Chefen behövde folk i sommar på natten... är lite småsugen på att hoppa in lite extra men vet att det kommer att bli för jobbigt med tanke på amningen... orkar ju knappt med livets krav nu som det är, det räcker att amma varannan timme och försöka hinna att äta något själv också. Det skulle bli ett himla pumpande om man skulle få det att gå ihop... men i höst ska jag nog gå in och jobba lite extra... man måste ju börja vänja sig vid att jobba igen.. plus att det skulle sitta fint ekonmiskt!

Nu ska jag fortsätta att surfa i jakten på den perfekta klänningen... kul att leta!

Junior fick fina jeans och en snygg body av mina arbetskamrater. Själv fick jag en blomma. Gulligt av dem!



-mami-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0