Det får bli köpebröd

Suck! Idag hade jag tänkt att städa... inte så kul! Man kommer inte särskilt långt med sitt jobb heller eftersom att det finns en liten junior som pockar på uppmärksamhet typ... ja hela tiden ; ) Hade tänkt att bada honom också men har inte hunnit mellan hans måltider, min frukost och nu när jag var på G så var det dags för honom att somna....

Vi ska hälsa på på mitt jobb imorgon, hade tänkt att baka något att bjuda på men inser att det är omöjligt att få något gjort på det här stället så det får bli köpebröd, mohahaha! Jag brukar faktiskt bjuda på hembakt så det är en nagel i ögat faktiskt... men jag måste prioritera städningen faktiskt... så att inte socialen kommer hit och tar vår son ifrån oss. Nej, inget att skoja om! Nu måste jag sätta fart... ska bara.... ; P

-mami-


Kommentarer
I

KÖPEBRÖD......nu e jag helt chockad ;-) Vart är världen på väg....hihi

2010-06-05 @ 18:26:22
URL: http://vintegevibe.blogg.se/
-mami-

Jag vet! Det var typ ingen som tog för sig... : (

2010-06-05 @ 19:41:57
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0