Besök av gamla godingar

Suck. Junior har återgått till att sova korta intervaller... Vad hände med att sova hela natten och endast äta EN gång? Försöker få honom att somna om med nappen, men det enda som funkar är att amma. Och då gör man ju gärna det för att man vill sova själv... Tror kanske att det kliar på honom för varje gång han vaknar ligger han och river sig på sin lilla (ganska liten) panna.. ; ) Stackars liten, klart det är svårt att sova om det kliar! Och jag smörjer och smörjer och smörjer... Ungen är så hal när han ska sova att han bara glider runt i sängen... ; P

Idag har gamla (inte SÅÅÅ gamla till åldern) goda vänner till mig varit här hos mor och far och fikar och träffat junior! Jättetrevlig att träffas och prata gamla minnen och nya händelser! Synd att man inte träffas oftare... Men alla har sina fullspäckade scheman och bor i olika städer så det blir alltid ett pussel att koordinera en träff... Plus att jag är så galet allergisk och alla har små söta katter och hundar som gör det svårt för mig att besöka dem... tyvärr! Väntar med spänning på det första RIKTIGA allergivaccinet! Då ni!

När de hade åkt hem fick junior bada ute igen... Han njöt av fulla drag! Mysig första sommar i livet, jag avundas!

Den här söta filten fick Junior i present av mina vänner:



BRIO, My Very First Mjuk aktivitetsfilt

-mami-


Kommentarer
H

Ja, det var jättekul att ses! Och junior är så söt =) Hoppas vi ses snart igen //H

2010-06-30 @ 11:05:18
URL: http://mangoraja.blogg.se/
mami

Ja det var verkligen kul! Det hoppas jag med!

2010-06-30 @ 15:12:11
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0