Bad i det blå!

Idag har jag och juniors mormor badat honom ute! Inte i sjön alltså, utan i en badbalja. Det var så varmt så vi satte en badbalja i skuggan och fyllde med lite ljummet vatten. Junior fick ligga på en filt i skuggan, nakenfis och känna vinden blåsa. Sedan fick han då ta sig ett bad. Å vad han tyckte att det var skönt! Han bara log, pratade (jollrade alltså, sjukt skulle det annars vara: "det var skönt det här hörrni"...) och skrattade! Fick plaska en lång stund innan vi tyckte att det räckte. Han får ju inte vara i vattnet så länge med tanke på sina eksem. När vi tog upp honom blev han dock JÄTTEledsen och bara skrek av besvikelse. Han ville ju bada mer! MER! Men icke. Han fick bli torkad och få på sig rena kläder. Somnade sedan av utmattning. Lille plutten.



Den badbalja vi hade till junior var dock en aaaaaning större... ; P

-mami-


Kommentarer
H

Naaw! Lille skrutt =) Hur ska det gå sen när han vill bada i sjön med sin mamma... bland alla hajar! ;D hihi

2010-06-25 @ 08:56:57
URL: http://mangoraja.blogg.se/
H

Haha.. lite kul. När jag hade skrivit inlägget och var tvungen att bekräfta tyckte datorn att jag skulle skriva in "success jaws". Hahah! passande =)

2010-06-25 @ 08:59:12
URL: http://mangoraja.blogg.se/
E

Haha! Det var kul = ) Ja, hajar får man allt passa sig för... ; P

2010-06-27 @ 18:45:32
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0