Man kan inte tro't!

Idag tror jag knappt det som hänt... Junior har klarat av att vänta allt mellan 3 och 4 timmar mellan matstunderna. Det har nog bara hänt vid ett tillfälle tidigare. Underbart! Men det är hårt jobb, han måste sysselsättas delux för att inte skrika efter mat. Ett jobb som kräver cirka tre personer; idag har vi varvat mellan mig, hans pappa och hans mormor. Men nu på kvällen har han varit rätt gnällig så vi får se om det går att hålla honom utan mat i 3 timmar.

Jag har nu äntligen köpt en ny thékanna! Hittade en på fabriksbutiken, en Höganäs i blank svart färg. Mycket tjusig! Så när vi kommer hem till vår nya lya kan vi brygga thé som aldrig förr. Nu längtar jag något fruktansvärt efter att komma in i den nya lägenheten och fixa och dona. Det ska bli så skönt att få lite space. Och kanske skönt för mor och far att få lite space här hemma när vi ska sluta att våldgästa dem ; P

Häromdagen bakade jag en supergod kladdkaka med snickers-karaktär! Mumsigt värre. Vill man ha ett annat mumsigt recept kan jag erbjuda ett på en jordgubbstårta som jag bakade till min mamma när hon fyllde år.


Mumsig jordgubbstårta!

-mami-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0