Junior är asglad

Håhå! Idag är junior asglad. Han skrattar och tjuter och tar i så att han nästan spricker. Blir alldeles röd i ansiktet. Är gullig, men energikrävande. Det krävs cirka tre pers för att se till att killen är nöjd. Innan juniors far kom hit kollade jag och mor på film medan junior sov. Jag ville kolla in "The village" igen eftersom att jag helt plötsligt blivit så rädd för de vidriga varelserna i filmen (får för mig att de ska stå och glo på mig i dörröppningen när vi sover) trots att jag sett filmen och vet handlingen. Så vi kollade på den idag... och "varelserna" är ju inte otäcka. På dagen i alla fall. Får väl se i natt om jag är lika kaxig. Har alltid varit rädd för konstiga saker på natten. Närjag var liten var det gående skelett och håriga ormar. Fråga mig icke varför! Konstigt är det.

Junior har nu övergett hundmuggen, den är inte kul längre. Nu vet han nämligen att han får babymojs i den och det är inte populärt. Men han har fina haklappar i allafall. Alltid nåt!


Synd att dessa instruktioner finns, annars kunde ju juniors far göra en insats! ; P

-mami-


Kommentarer
Y

Jag vet varför gående skelett är läskiga - Ica i rutan! Sjukt läskigt program! De håriga ormarna har jag dock inget bra svar på... Kanske nåt från Fraggelberget?

2010-08-03 @ 20:00:05
URL: http://www.humlanstankar.blogspot.com
mami

Haha, ja Ika i rutan var inte hett, gillade inte skelettet Åke.. och misstänker starkt att Ika är orsaken till min aversion mot finlandssvenska ; P Ja, Fragglarna kanske hade inslag av håriga ormar.. Men Fragglarna var ju asbra! Sjunger i alla fall för junior: knäpp en tiger på nosen, stångas hårt med en tjur... ; )

2010-08-04 @ 20:00:39
URL: http://mamiforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0