Jag. Är. Trött.

Vad är det med mina barn och denna varje-varannan timmes uppväckningsterror? Nu har mini sovit apdåligt sedan 18 april då han fick sina vaccin. Och jag började äta kål, lök, bönor mm.... Baljväxterna har jag ju slopat men nu ryker allt annat också. Ska leva på knäckebröd och vatten. Och nån kopp kaffe. Sådana här nätter kan vi inte ha mer. M vaknade av att jag slog mig själv i huvudet jättehårt, så hårt att det verkligen lät i hela sovrummet. Men jag blir så trött, vakna sova vakna sova... suck. Och så får han nappen och så spottar han ut den. Hela tiden! Då kan man bli så arg att man får ett bryt. Och sitt barn får man inte slå. Sin karl får man inte heller slå (allt för ofta). Så då återstår ju bara jag. Det är inte lätt när det är svårt. Men det blir bättre.... I hope.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0