Hopp om livet

I natt har A sovit men inte ätit! Självklart vaknade han x flera men det gick att söva om honom utan mat. J hade dock ett utbrott vid 00:30-tiden och skrek och slogs så det var ändå ingen toppennatt, men skönt att den lille kan sova utan mat.. då finns det ju hopp om att han kanske kommer att kunna sova sen?!?

Blev lite besviken, frågade M om han hörde den gulliga kommentaren om att mormor ska klippa kossorna och då visar det sig att den var M som hade kläckt den briljanta idén - inte lika gulligt när det kommer från en 32-åring som från en 3-åring ; )

Idag har jag hälsat på på aka-jobbet och sen lunchat med en kompis. Skulle städat på eftermiddagen men jag orkade inte. Blev lite tjafs med J under kvällen och sen nya rutinen: bada båda barnen, bolibompa och sen läggdags för båda. Ska nog snart knyta mig jag också och hoppas på lite ostörd sömn... jo, man kan alltid hoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0