Fuskar

Ja. Inte finns det mycket ork för bloggen, tyvärr! Nätterna efter beslutet om att söva om utan mat har varit katastrofala. Jag själv har utvecklat grava sömnstörningar och blir jag väckt så kan jag knappt somna om. Läste att man då som mamma lider stor risk för att utveckla en depression, yeyy!

Men jag har börjat fuska. Smaksensationerna som bebisen ska få mellan 4-6 månaders ålder har nu vuxit till halva måltider... Han vill ju ha! Äter gröt, banan, sötpotatis med majs... Bara slukar och jollrar däremellan. Och. Nu sover han faktiskt 4-5 timmar sitt första pass igen!!! Visst, han somnar runt 20:00 så ska jag få sova är det bara att binga sig då också, men vad gör det? Bara jag får sova... Nu är det snart bara dags att ta tag i alla nattuppvaknanden också då.... Yeyy, igen.


Kommentarer
M

Håller tummarna och hoppas att du håller ut! :-)

2013-05-12 @ 09:17:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0