En annorlunda natt

I natt sov M och J i ett rum och jag och A i ett rum. A fick ersättning igår kväll innan läggningen, jag fick kämpa en hel del men till slut tog han den! Han somnade 19:30 och vaknade 00:30 och lät lite. Fick honom att slumra till 01:30 även om jag själv fick vara vaken hela tiden. 01:30 gick jag upp och gjorde ersättning (fortfarande blandat med min mjölk) och han drack en flaska. Sen somnade han väl vid 02:00 och sov iaf till 06:00 då J stod och vrålade utanför sovrumsdörren: "MAMMAAAAAAAA!!!! JAG VILL ATT DU GÅR UUUUUUUUPP NUUUUUUU!!!" Själv fick jag sova till 05:30 då J vaknade första gången och skrek från sitt rum att jag var tvungen att smörja på hans eksem. En klar förbättring med andra ord, men ja, jag lånar gärna ut honom en helg... ; ) M har knappt fått sova dock eftersom att J fortfarande hostar och snorar och behöver inhalera även nattetid. Och hans astma som varit mycket bättre ett tag! Suck.

Det skulle vara liiiite lättare att komma upp på morgonen om man fick vakna upp till glada barn. Det tär så mycket på en när man är trött att det första man möts av är en unge som är sur och tvär och skriker åt en...

Idag är vi också hemma då... Tur att M inte jobbar länge!


Kommentarer
Rebecka

Hoppas hoppas ersättning gör det bättre för de alla!
Farbror ono får ta J över helg, då kan dom komma till stan och hälsa på :) eller Åtvidaberg.. Eller förresten lilleman är oxå allergisk mot djur?
Kramar

2013-05-23 @ 17:30:32
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0