Vackra och snälla

Igår hade Mini en alldeles egen skrikfest. Eller, han förfestade redan på dagen, men på kvällen var det verkligen high life. Det började med att han skrek i sin babysitter när vi åt. M åt upp snabbare än mig så han tog upp honom. När jag sen skulle amma honom var han helt hysterisk och gick helt enkelt inte att trösta. Detta fortsatte sedan under större delen av kvällen.

När jag sen satt i A:s rum för att försöka amma i lugn och ro hörde jag följande (jag vet inte hur konversationen startade):
M: Är pappa vacker då?
J: Nej jag tror inte det.
M: Men vem är vacker då?
J: Jag tror att mamma är vacker!
M: Så mamma är vacker. Men pappa då? Är pappa söt?
J: Nej... Jag tror att pappa är snäll!

Så mitt i all skrikfest och allt förkylningselände är vi i alla fall vackra och snälla föräldrar : )


Kommentarer
Y

En klar uppdatering från att kallas gammal:-)

2013-03-27 @ 14:03:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0