Utslag

Tyvärr är utslagen på kinderna värre än någonsin på lille A : ( Ska.nog skippa mjölken trots att jag inte varit på BVC än. Om det nu skulle vara förkylningen som ger utslagen så märks ju det när man prövar att äta mjölk igen - att han då inte får tillbaks utslagen. Kan inte vänta tills nästa vecka och äta nåt som ev. gör min bebis sjuk! Stackars barn, varför kan man inte få ha åtminstone ett barn som får må bra? J kliar sig hemskt varje dag och får sår trots att vi smörjer och smörjer... Men men, jag vet att det kunde vara så mycket värre för dom men man blir så ledsen bara.


Kommentarer
M

:-(
Lider med di och de små!

2013-03-02 @ 18:34:03
M

...med dig och de små, ska det förstås vara...

2013-03-02 @ 18:35:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0