Stark bebis

Lade lilla mini på mage på golvet idag för att han skulle få träna lite. Som alltid var jag tvungen att hjälpa den stora herrn med frukosten (J, inte M!) samtidigt och hade ju inte full koll på den lille på golvet. Han gnäller lite som alltid magläge på golvet och jag skyndade mig för att kunna ta upp honom snart igen. Plötsligt hörs ett mycket argt skrik och gråt och jag skyndade dit och ser lilla mini ligga på RYGG på golvet! HUR lyckades han med det? Han är ju bara två månader! Stark bebis?


Kommentarer
M

Jamen, det var ju det jag sa för redan en månad sedan; "Du ska se att han väldigt snart kommer att tippa runt om du lägger honom på magen!"
Att han är stark i armar och nacke, det såg jag tidigt! :-)

Men, han gjorde förhoppningsvis inte illa sig utan skrek kanske mest av förvåning!?

Svar: Ja och det hände för många veckor sedan också!! Men då skyllde jag på J som var före mig in i rummet där A låg på mage en kort stund medan vi hämtade en tröja till J. Jag var helt säker på att J vände A men nu är jag inte så säker på det längre... Tror att han mest blev förvånad när han rullade över men lite slår dom nog i huvudet också... Fast han låg på en mjuk filt iaf! : )
mamiforlife.blogg.se

2013-03-17 @ 09:36:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0