Sobrilmatad efter sömnbrist?

Måndag måndag måndag. Långdag. Är vedervärdigt drabbad av detta förkylningsvirus. Öm i hela kroppen, snorig och hes. Ont i huvudet. Väldigt trött. Tröttheten kan förstås bero på att jag inte sovit mer än 3-4 timmar i sträck per natt i ett par månaders tid. Och då är det alltså max 3-4 timmar vid ett tillfälle per natt. Efter detta hackas det upp i 1-2 timmar i taget. Borde snart gå att förhöra mig och jag berättar allt. Bara jag får sova! En enda natt. Vet att det kommer men det känns just nu avlägset. Särskilt som den stora sover så illa också...

Dagarna går verkligen i varandra här. Tiden liksom flyter ihop. Tappar greppet om verkligheten när man är hemma så här. Fast jag undrar hur man NÅGONSIN kommer att orka jobba heltid bägge två och samtidigt ga två barn? Och samtidigt skriva uppsats? Och samtidigt undvika att bli förflyttad till något slags boende för nervösa kvinnor och bli matad med Sobril varje gång man öppnar munnen? Okej, en dag i taget. En dag i taget. Svårt dock när dagarna flyter ihop...


Kommentarer
H

Phuuu..blir matt bara av att läsa detta! Kram<3

2013-03-04 @ 21:14:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0