Hos frisören

Klockan 8:30 har vi klätt oss, ätit frukost och dammsugit större delen av lägenheten. Hur mycket hinner man inte när man går upp 5:45?!? Perfekt.

Klockan 8:30 leker vi således frisör. J kammar och dammar (med en puderborste!) med stor koncentration. Hårspännen och hårband åker fram. Efter en lång stunds fixade börjar mini skruva på sig av tristess så jag frågar J:
"Så, är mamma fin nu?" för att vi ska kunna göra något annat. Jag får då svaret:
"Nej, inte riktigt. Du är fortfarande för gammal".
Ja, vad man gör åt det vet jag tyvärr inte. Jag fick avbryta leken innan han var nöjd, nån föryngringseffekt uppnåddes dock tyvärr inte!


Kommentarer
emmy

men du vet ju fortfarande inte VAD du var för gammal för :)

Svar: Jo - jag var ju för gammal för att vara fin ; )
mamiforlife.blogg.se

2013-03-25 @ 15:57:12
M

Jag måste skratta, fast det var en traumatisk upplevelse... ;-)

Man kan ju undra hur länge han hade hållet på om han hade fått? Och efter det kan man undra hur hans uppfattning om fin är. Slutligen undrar JAG vad han skulle ha sagt om mig, om det hade varit jag i din situation? ;-D

2013-03-25 @ 19:20:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0