Feber och misär...och bra natt

Idag har feber igen, jag och J. Han får givetvis vara hemma från förskolan. Själv har jag en träff med en dietist angående J idag som jag vägrar att missa. Tur att M jobbar kväll och att det finns Alvedon! Och precis som om det fanns högre makter så har A bara vaknat en gång i natt! Vet inte hur jag hade mått annars. Har som sagt feber och ont i kroppen. Misstänker influensa. Eller så beror den kroppsliga värken på att jag de senaste två veckorna har sovit på en tältsäng...


Kommentarer
Y

Hoppas ni kryar på er snart (och att du får sova ut inom en snar framtid)!

2013-03-05 @ 10:02:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0