cous cous



Detta är anledningen till att man egentligen inte vill äta cous cous när man har små barn... även om det går fort att laga. Ni kan ju ana hur det ser ut på golvet... Har någon försökt att torka upp cous cous någon gång? Låt mig säga att det är en utmaning... Men jag satsade på något som J faktiskt äter nu när han varit sjuk oc h ätit ÄNNU mindre än vanligt. Men ingen lax åt han, bara cous cous. Dock tre stora lass! M jobbar idag så jag jobbar på själv här hemma... Nu bara sex timmar tills han kommer hem!!!


Kommentarer
Y

Ungefär som klibbigt ris, vilket mina barn älskar men sällan får - av denna anledning.

2013-03-10 @ 18:41:27
URL: http://www.seven-mypointofview.blogspot.com
empahh

om man inte är allt för pedant och kan komma på nått annat att göra ett tag efter maten ;) så är det jättelätt att dammsuga upp när det torkat...vilket du säkert redan visste men :)

2013-03-10 @ 19:55:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0