Äggallergi?

Jag kom på att jag åt omelett till kvällsmat igår... A har ju inte haft utslag på några dagar och vaknade i morse med blaffor på kinderna. Tänk om han är äggallergisk och inte mjölkallergisk!!!! Vi kommer typ inte att kunna äta nåt här hemma. Mmm, pannkakor utan mjölk och ägg. Typ mjöl och vatten.

Jag, J och A firar dagen med feber också. Genomförkylda verkligen. Dom har ju snorat hela veckan - det borde ju gå över, inte bli värre? Tur att M inte jobbar så långa dagar denna helg iaf.


Kommentarer
Anna

Nää, stackars liten! Håller tummarna för att det inte är allergi och att utslagen försvinner när han blir frisk från förkylningen.

2013-03-02 @ 12:49:23
URL: http://ringtail.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0