3 år



Igår fyllde vår stora kille 3 år! Fantastisk dag med tårta, paket och mormor och morfar. Lägg till ett påskägg eller två så kan ni ana hur bra dagen var för treåringen ; )

En kommentar:
"Är du en charmig treåring?"
"Nej, jag har inte tid!"

Idag är vi "dagen efter" och till och med J erkände att han var trött! Så vi tog med bägge vagnarna ut och gick och J sov middag en stund fast han inte sover på dagen längre. Men det var nog skönt eftersom att bägge ungarna är förkylda också.

Nåt som däremot är så SJUKT tråkigt att tänka på är att lille A har fått tillbaks massa prickar på magen och i några böjveck. Vi avslutade kortisonkuren för någon vecka sedan. Han har kräkts mer igen också. Vad har då gett utslagen nu när jag inte äter nån mjölk? Vad äter man på påsken? Jo ägg. Just det. Har ätit både kokt ägg och omelett. Så nu måste jag väl plocka bort dom där äggen också. Vet banne mig inte vad jag ska äta snart! Vet att det kan vara hundra gånger värre men det känns lite tungt när man inte får sova heller. Jobbigast är ju när man ska bort eller äta ute. Men kan andra så kan väl vi antar jag.


Kommentarer
emmy

vilken fin tårta :) Grattis till J i efterskott :)

2013-03-31 @ 20:01:26
M

Jag håller tummarna för att utslagen försvinner!

2013-04-01 @ 14:22:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0