Update





Igår var vi en sväng vid Oset och åt picnic-lunch och kollade in kossorna (dom som mormor ska klippa...) Om man inte varit vid Oset kan jag rekommendera det varmt, nån som vill turista i Örebro i sommar?

Tänkte att jag måste uppdatera A:s framgångar också! Nu vänder han sig utan problem från rygg till mage... lite för gärna. Hela tiden. Han pratar också! När han är ledsen ropar han ma-ma!! Mycket bapbop är det ju också men tänk att han säger mamma : )

J är vildare än vanligt men han hat sina stunder:
Mamman: Nej, nu räcker det! Nu har jag tappat tålamodet med dig unge man!
J (gullig och allvarlig): Här mamma, här får du lite tålamod, varsågod!
Den gången var det omöjligt att fortsätta vara arg...


Kommentarer
Mamma

Jag har alltid saxen med mig...! ;-)

2013-06-06 @ 12:51:40
Rebecka

Ja, jag vill turista i Örebro :)

2013-06-11 @ 12:46:33
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0