Varannan natt som sagt

Eftersom att förra natten var bra så var denna natt mindre bra så klart. Mat varje timme. Men är tacksam över att vi har bra nätter också! Plus att jag sover mycket bättre den tid jag sover än jag gjorde när J var bebis.

J ja. Varför har man inte ork för sitt stora barn? Har konstant dåligt samvete över att jag bara skäller och säger nej. Idag är det hemmadag och jag har redan blivit riktigt osams med J tre gånger. Senaste gången slog han mig... Han är så BESTÄMD. Vill inte leka själv.. Känns som att jag är världens sämsta mamma eftersom att han stor och kollar på film hela dagarna. Därför behövs förskolan! Varför kan de inte få gå fem timmar varje vardag? Tackar stort för att M har tagit ut en föräldradag på måndag så att vi är två hemma!

Idag jobbar M läääänge... Har tänkt att jag och J ska baka pepparkakor idag - hoppas bara att jag hittar orken! Just det - om någon vet var man kan få tag i en Odd Molly "cupcake top" så är jag tacksam för tipset!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0