Bra bra bra

Natten blev verkligen bra! Vi somnade 00:00 och miniman åt 03:00 och 06:15 - då gick vi upp. Finfint att få sova ut! Jag och mini sov två timmar mellan 19-21 igår också när M jobbade. Det gjorde också susen : ) Känner mig pigg idag, har till och med bakat till helgen då vi får besök både lördag och söndag.

J var jätteledsen igår när jag lämnade på förskolan men det hade gått bra sen. Han hade tillnoch med lekt med något barn där - något som han inte velat tidigare. Idag gick det skapligt att lämna! Nu känns det som att livet börjar att ta form igen, lite rutiner och mini har fått blivit en del av familjen. Trist väder med all snö bara, hela denna familj längtar efter våren! J säger: "dumma, DUMMA, DUMMA VÄDER!!! Jag vill inte ha snö. Snart kommer solen och smälter bort snön."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0