Barn = Oro 2

Natten härjar spenderat sittandes i soffan med den lille Mini sovandes på bröstet. Han är så täppt att han inte kan andas den lille stackaren. Känner mig bakfull och lätt illamående efter en natt med små snuttar av sömn. Med jämna mellanrum har jag fått försöka rensa hans näsa med koksalt, bröstmjölk, nezeril och Näs-Fridan med mycket kortvarigt resultat. Han blir lika täppt igen på fem minuter. Alldeles olycklig är han den lille stackaren.

Ringde BVC i förhoppning om att de kände till någon hemlig mirakelkur men icke. Tror att detta är RS-virus så jag hoppas att vi klarar oss lindrigt undan och att Mini slipper lunginflammation. Hosta har han, usch vad synd det är om honom! Nu hoppas jag för hans skull att det vänder snart så att han kan andas ordentligt igen!


Kommentarer
Ida

Stackars lilla A. Hoppas verkligen att han blir bättre snart så att ni båda kan få vila lite.
Hör av dig om du behöver hjälp med nått!!
Kram

2013-01-31 @ 15:45:50
Y

Håller tummarna för att mini blir frisk snabbt och slipper lunginflammation!

2013-02-01 @ 19:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0