Vem behöver en papegoja....



...när man har en treåring? Stod i hissen med J och mini i vagnen. Vinterkläder hade krånglats på och jag var så där lagom trött och varm. När vi ska gå ur hissen fastnar jag mellan dörren och vagnen och suckar högt. Innan jag hinner så utbrister J "Ärligt talat! Ärligt talat!" Jag bara stirrar på honom. Och inser att ja, det precis så jag säger när något krånglar och jag blir irriterad... Men jag blev snabbt glad denna gång : )

Idag vet jag inte vad det är med mig. Trött, visst, men känner mig helt slut mentalt. Gjorde misstaget att jag satte mig i soffan i morse efter att vi gick upp 05:30 och efter det kände jag att jag inte orkar nånting idag! Börjar grina för att J ville hjälpa mig att göra pannkakor för att jag inte ORKADE. Hur illa får det bli? Dricker en kopp kaffe nu i hopp om att bli en snällare mamma... stackars barn!

Gällande Minifomet så hyser jag hopp... men ropar inte hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0