Update

A mår bättre men helgen har varit intensiv. Han har fått sova bättre för att han är mindre täppt, men nu har en vedervärdig hosta tagit vid istället. Stackars barn! Ont i magen har han fått om kvällarna också och jag blir så rädd att han också ska vara allergisk...

Mormor har varit här i helgen för att M jobbade i lördags. Jag fick lite välbehövt sällskap och avlastning i form av lek med J. Han är så trotsig! Idag har jag varit galen på honom... Han lyssnar inte på vad jag säger, slår mig och skrattar när jag skäller på honom. Blev tvungen att ta ut honom vid halv fem för att han skulle gå leka ute - detta vägrade han dock. Då tog jag med honom en sväng till affären och där sprang han ifrån mig och petade på diverse saker dom vi absolut inte skulle köpa. Trött är bara mitt förnamn just nu. I helhet kan ni kalla mig trött, slutkörd, sliten, uppgiven behöversovaliteochhabarnsomintetrotsar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0