The real housewives of Miami... Elsa!



Visst, jag är inte främmande för att ex operera bort min dubbelhaka, eller operera in mina loppakorva-öron. Men om jag skulle operera mig till den grad att jag såg ut som Marysols (t.v. på bilden) mamma Elsa (t.h. på bilden) så hoppas jag att någon skulle sätta ner foten och säga stopp!

Okej, Elsa är typ 76 år - men jag lovar att en rynkig 76-åring är bra mycket vackrare... Marysol behöver nog också tänka på att hålla igen lite på operationer och annat, hon ser lite stel och konstig ut... Man undrar ju också vilken kirurg som går med på att operera? Money talks...

Underhållande är programmet i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0