Saker jag vill säga till mig själv...då!



* Orange tröja, vita stora byxor och rosa skor är ingen vinnande kombination. Nej, det spelar ingen roll att det är märkeskläder!

* Det finns något som heter plattång. Åtminstone kommer det att finnas. Avstå lugg tills du äger en.

* Tro det eller ej, du kommer att hålla med din pappa i framtiden - rosa Buffalo-skor och lysrörsbelysning i köket är inget man vill ha.

* Nej, du kommer inte att lyssna på svensk hip hop hela livet. Och du kommer inte att tycka att namnet Carlitoz är coolt.

* Ingen av dina söner kommer att döpas till Raymond.


Kommentarer
Anna

Hahahaha! Fantastisk bild som på ett effektivt sätt sammanfattar hela sista halvan av nittiotalet. :-D

2013-02-28 @ 10:55:03
emmy

haha :) just det du var ju hiphopare... eller ja du lyssnade på ayo och fattaru :) Finns så många underbara kort från förr, ett av mina sitter tyvärr i skolkatalogen från 7:an!! hemskt är vad det är! :)

2013-02-28 @ 11:32:26
Y

Hahahaha! Oslagbart (eller jag har nog tyvärr bilder på mig själv som eventuellt skulle kunna slå denna...)! Fast orange är ju trendigt igen, till och med i kombination med rosa - titta bara på Malene Birgers senaste kollektion ska du se att du inte var så off ändå;-)

2013-02-28 @ 14:52:41
M

Helt underbart!

2013-03-01 @ 21:13:48
Rebecka

Helt fantastiskt!

2013-03-01 @ 23:40:15
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com
H

Du var cool. :D Bufflarna<3

2013-03-02 @ 12:20:46
Mathilda Evald

Bara EN av alla heta bilder jag hittade i Lofta.

2013-03-02 @ 19:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0