Rapport från gnällbältet

Suck. Denna natt... Mini har börjat att vända på dygnet känns det som. Förut hade han ont i magen och skrek på kvällarna. Nu har han haft den perioden mitt i natten de senaste nätterna. I natt var vi vakna flera timmar och tröstade. Sedan har han sovit oroligt och så även jag som fått trixa med nappen hela tiden.

Känner mig smått skum och dimmig nu på morgonen. Men ska ta tag i dagen och hjälpa min stora pojke att klä ut sig. De ska ha isfest på förskolan. Som tur är vill han vara tomte, kläder som vi redan har här hemma!


Kommentarer
Anonym

Kan inte fatta att det är samma A som jag träffade. Han verkade som världens snällaste och bara snusade i sin säng! :)

2013-02-13 @ 08:45:35
Rebecka

Det blir bättre med tiden :)

2013-02-13 @ 18:25:00
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamiforlife

En blogg om livet som mamma till mina pojkar!

RSS 2.0